عطر نرگس

ظهور را نزدیک کنیم ...

عطر نرگس

ظهور را نزدیک کنیم ...

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

شرکت خونه سازها

خونه سازها

نقاشی ساختمان غرب تهران

نقاشی ساختمان غرب تهران ورد آورد

نقاشی ساختمان غرب تهران چیتگر

نقاشی مدرسه

نقاشی ساختمان مدرسه

نقاشی ساختمان دانشگاه

نقاشی ساختمان بیمارستان

نقاشی مهد کودک

نقاشی ساختمان تهران

نقاشی ساختمان در تهران

شرکت نقاشی ساختمان در تهران

بهترین نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهر شهریار 

نقاشی ساختمان قیمت 

هزینه نقاشی ساختمان 

نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان کرج 

نقاشی ساختمان در اندیشه 

نقاشی ساختمان در البرز

نقاشی ساختمان 

نقاشی ساختمان با غلطک

آموزش نقاشی ساختمان

عکس نقاشی ساختمان

نقاشی خانه

نقاشی خانه تهران

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن تهران

نقاشی منزل

نقاشی منزل تهران

نقاشی منزل مسکونی

نقاشی منزل مسکونی تهران

نقاشی ساختمان مدرن و نقاشی خانه در شرکت خونه سازها یکی از سریع ترین و ساده ترین راه هایی است که نمای داخلی خانه را بهبود داده و آن را به خوبی نمایش می دهد. متاسفانه بسیاری از صاحبخانه ها هنگام انتخاب یک طرح ماندگار، برای رنگ ساختمان احساس سردرگمی می کنند. آنها برای اینکه بیش از حد درگیرانتخاب رنگ جهت ایجاد فضای مورد نظرشان (غم انگیز؟ آرامش بخش؟ مدرن؟) نشوند،

در مورد میزان لطافت ایجاد شده توسط نمونه رنگ نقاشی ساختمان مدرن و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به حس ایجاد شده توسط این رنگ ها اعتماد کنند یا یک دکوراتور داخلی استخدام کنند تا مطمئن شوند که همه چیز به درستی انجام می شود، ساعت ها مطالعه می کنند. خوشبختانه، نقاشی ساختمان مدرن کار دشواری نیست. اکثر  فروشگاه های رنگ، نمونه هایی را به شما ارائه می دهند که می توانید دیوارهای خانه تان را با آنها تست کنید. با استفاده از این نمونه ها، می توانید رنگ های مختلفی را به صورت نوارهای بزرگ روی دیوارهای خود رنگ بزنید تا ببینید که آن رنگ با نور طبیعی اتاق چگونه ارتباط برقرار می کند. و شما می توانید آن­ها را در کنارعناصر طراحی مانند پشتی یا مبلمان بسنجید تا ببیند آیا با دکور کلی شما سازگار است و هارمونی موردنظرتان ایجاد می شود یا خیر.

 نقاشی خانه ، نقاشی ساختمان مدرن

محاسبه هزینه نقاشی ساختمان مدرن

هزینه نقاشی ساختمان مدرن یک اتاق متوسط ​​(۱۰*۱۲) از ۳۸۰ دلار تا ۷۹۰ دلار است، که این هزینه شامل سقف، گچبری و یا هزینه رنگ نمی شود. DIY، می تواند بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار هزینه داشته باشد. باید هزینه ی مقدار رنگی که نقاشی ساختمان غرب تهران چیتگر نقاشان برای تکمیل کار نیاز خواهند داشت، برآورد شود. برای فهمیدن این موضوع، ابتدا لازم است مساحت ناحیه ای که می خواهند رنگ بزنند را بدانند. ساده ترین راه برای محاسبه اندازه ناحیه موردنظر، جمع کردن طول همه دیوارها و ضرب کردن آن در عرض اتاق از کف تا سقف آن می باشد.

مقدار حاصل آن فضای مربعی از اتاق است. این مساحت به عنوان یک نقطه شروع است، و همه سطح مورد نظر برای نقاشی ساختمان مدرن نیست. برای مثال، نقاشان پنجره ها و درها را رنگ نمی کنند و هزینه گچبری سقف و قرنیز دیوارها نیز باید محاسبه شود. گام بعدی برای محاسبه میانگین فضای نقاشی ساختمان مدرن این است که محدوده درها و پنجره ها حذف شود و گچبری سقف و قرنیز دیوارها نیز باید محاسبه شود.سپس از همان محاسبات (طول * عرض) بر روی پنجره ها، درها، گچبری و قرنیز استفاده شود، و تمام اعداد حاصله از مساحت کل اولیه کسر شود.

نتیجه این معادله، مساحت مربع دیوارهای اتاقها است. این نقاشی ساختمان دانشگاه عدد، سطح ناحیه مورد نظر برای نقاشی ساختمان مدرن شماست. (نقاشان معمولا یک مساحت مربع کوچک را به این عدد اضافه می کنند تا مقداری رنگ اضافی بخرند، زیرا ممکن است مورد نیاز باشد.)

نقاشی ساختمان مدرن و نقاشی خانه

عوامل قیمت نقاشی ساختمان مدرن

در اینجا برخی دیگر از هزینه های عوامل ناشی از نقاشی ساختمان مدرن را بررسی می کنیم:

اندازه اتاقی که باید نقاشی ساختمان مدرن شود.

اندازه اتاقی که باید نقاشی شود مهمترین عامل تعیین هزینه نقاشی ساختمان مدرن حرفه ای است. نقاشی یک اتاق بزرگ نسبت به یک اتاق کوچک به نقاشی مهد کودک بیشتری نیاز دارد، و این بدان معنی است که هزینه های نیروی کار علاوه بر منابع و زمان به مساحت نیز بستگی دارد. هنگام تخمین مقدار رنگ برای چنین کاری، در نظر داشته باشید که یک گالن رنگ حدود ۴۰۰ فوت مربع را پوشش می دهد (هر چند که روی برچسب گالن ادعا شده است که ۴۵۰ فوت مربع را پوشش می دهد). شما در میان عوامل دیگر، برای تعداد قوطی های رنگ مورد نیاز نیز هزینه خواهید کرد.

نقاشی ساختمان کرج

رنگ آمیزی خانه و رنگ کاری ساختمان

دیوار بافت دار نسبت به دیوار صاف به رنگ بیشتری نیاز دارد. بافت موجود روی دیوار، سطح بیشتری را به ناحیه مورد نظر برای نقاشی ساختمان مدرن می افزاید، حتی اگر مساحت کلی را افزایش ندهد. تعیین سطح اضافی بستگی به مقدار بافت موجود دارد. نقاشان تقریبا حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ فوت مربع، رنگ اضافی برای در نظر گرفتن بافت موجود، تخمین می زنند. هنگام برآورد حرفه ای، فاکتور سطح اضافی را در محاسبات ناحیه ای که قرار است نقاشی ساختمان در شهر شهریار شود، در نظر می گیرند.

فاکتور سرعت در نقاشی ساختمان مدرن تهران

سرعتی که نقاش می تواند کار را تکمیل کند هزینه نهایی آن را تعیین می کند، اما زمان برآوردن آن دشوار است. برخی از نقاشان تجربه بیشتری دارند و دیوار را سریع تر نقاشی ساختمان مدرن می کنند، اما برخی از آنها بسیار مرتب هستند و به زمان بیشتری نیاز دارند. بیشتر نقاشان در یک ساعت باید قادر به نقاشی ساختمان مدرن حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ فوت مربع از سطح باشند، مگر اینکه آنها روی یک دیوار بسیار بزرگ کار کنند. اگر سطح مورد نظر برای نقاشی چوب یا گچ باشد، ممکن است این مقدار به ۸۰ تا ۱۰۰ فوت مربع کاهش یابد. شما همچنین باید زمان لازم برای خشک شدن اولین لایه رنگ قبل از نقاشی لایه دوم را مورد توجه قرار دهید. این نیز از یک تا ۴۸ ساعت بسته به نوع رنگ زمان نهایی نقاشی را اضافه خواهد کرد.

نقاشی ساختمان قیمت

اتاق های متعدد یا کل خانه

اگر تصمیم به نقاشی ساختمان مدرن خود دارید، رنگهایی را انتخاب کنید که با یکدیگر هارمونی داشته باشند، نه اینکه کاملا یکسان باشند – مگر نقاشی منزل اینکه هدف شما یکرنگی کل اتاقها باشد. هزینه ها ممکن است بر اساس تفاوت بین انواع رنگ ها، براق بودن و اندازه اتاق متغیر باشد. با این حال، همه اتاق ها با توجه به رنگ گچبری- که باید همه سفید یا خنثی باشند، باید باهم مرتبط باشند. عوامل هزینه طرح نقاشی ساختمان مدرن ، مشابه نقاشی چند اتاق به صورت جداگانه است: این عوامل از جمله رنگ هایی که انتخاب می کنید، براق بودن، اندازه اتاق و زمان، نیروی کار می باشند. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها از همان رنگ در کل خانه خود استفاده کنید یا می توانید از یک طرح نقاشی با همان میزان براق بودن در سراسر خانه استفاده کنید، اگر چه این کار برای خانه هایی که قصد فروش آنها را دارید، توصیه نمی شود.

 

نیازهای قابل اجرا نقاشی ساختمان مدرن تهران

نقاشان معمولا اکثر منابع را برای یک پروژه، خودشان فراهم می کنند، اما اگر خودتان تمام مواد را مهیا کنید، آنها صرفا هزینه کار را از شما می گیرند. شما ممکن است تصمیم بگیرید که کار نقاشی خانه خود را همانند نقاشی جاده با ابزارمخصوص انجام دهید، که در این صورت داشتن این وسایل دستی باعث صرفه جویی در زمان و پول آموزش نقاشی ساختمان شما خواهد شد. منابعی که شما باید روی آنها سرمایه گذاری کنید عبارتند از:

فرچه یا قلم مو: قلم موهای گچبری و قاب در و پنجره برای نقاشی های پیچیده، و قلم موهای با دسته بزرگتر برای سطوح بزرگتر. استفاده می شوند.

نوارچسب: نوارچسب استاندارد نقاشی خانه برای محافظت از چکیدن قطره رنگ از گچبری ها و سقف استفاده می شود.

روکش پارچه ای: برای محافظت کف و مبلمان از چکیدن رنگ.

سینی رنگ: جهت اینکه فقط مقدار مورد نیاز از رنگ را داخل آن ریخته و به جای خالی کردن کل گالن.از آن استفاده کنند.

غلطک های رنگ: یک راه سریع برای نقاشی ساختمان مدرن بخش بزرگی از یک دیوار.

نردبان: برای دسترسی به مناطق بالا ضروری است (از صندلی استفاده نکنید).

قلم موهای کوچک: برای تعمیر نواحی ظریف.

به روز رسانی های اضافی در نقاشی خانه تهران

اگر شما یک هنرمند حرفه ای در منزل دارید، قالب بندی، تزیین و گچبری های خود را بررسی کنید. الان، زمان خوبی برای بهبود یا تعمیر هر گونه ترک، پیچ و تاب یا مشکلات دیگراست. نقاشان معمولا این موارد را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه تعمیر یا جایگزین می کنند، و حتی ممکن است در پروژه نقاشی ساختمان مدرن خود، کارهای مرتب کردن و تعمیر نهایی را انجام دهند.

هزینه نقاشی ساختمان مدرن به عنوان یک پروژه

یک صاحب خانه ماهر می تواند رنگ و تجهیزات را با قیمتی حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ هزار تومان خریداری کند. فراموش نکنید که اگر خودتان این کار را انجام دهید، می توانید در فاکتور زمان صرفه جویی کنید. بسته به اندازه اتاق و میزان کمکی که خودتان می کنید، این پروژه می تواند یک روز یا یک هفته طول بکشد. در اینجا مراحل کلی برای نقاشی یک اتاق توسط خودتان به صورت زیر بیان شده است:

  1. رنگ مورد نظرتان را در یک پالت رنگی انتخاب کنید: سایه روشن زمین و رنگهای خنثی، علامت ها، خراش ها و چاپ دستی را نقاشی خانه خواهد کرد.
  2. منابع مورد نیازتان را بخرید: علاوه بر رنگ و بتونه، شما به غلطک، قلم مو و لوازم دیگر نیاز خواهید داشت (در بالا ذکر شد).
  3. مبلمان را بردارید: تمام مبلمان را از داخل اتاق بردارید تا آنها را از رطوبت و چکیدن قطره های رنگ بر روی آنها محافظت کنید.
  4. دیوارها را برای نقاشی خانه تمیز کنید: با یک مخلوط آب و داروی پاک کننده، دیوار را تمیز کنید. برای هر لکه، از تری سدیم فسفات استفاده کنید.
  5. پوشش های خروجی و قاب کلیدها را از نقاشی ساختمان مدرن حذف کنید: سوکت ها یا قاب کلیدها را رنگ نکنید. برق اتاق را خاموش کنید تا از شوک ناگهانی جلوگیری کنید.
  6. طرح کلی: نوارچسبهای نقاشی خانه را بر روی ستون پایه کار قرار دهید، تا از لکه شدن، گچبری ها و حاشیه ها جلوگیری کنید.
  7. اولین لایه را رنگ کنید.
  8. سپس لایه دوم رنگ را بزنید.
  9. جاهای ظریف را تعمیر کنید: ستون پایه کار و گچبری های سقف نیاز به تعمیر دارند. همچنین همه لکه های روی دیوار را پاک کنید.
  • ۹۷/۱۱/۱۰
  • ismaeil sahab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی